TORSDAG

Jag förstår inte varför det kliar så enooormt mycket i mitt skinn varje gång jag varit ute och sprungit.. och NÄ det är inte loppor! Försvinner en stund efter jag duschat, men det är precis som det är svetten som kliar.. men i och för sig, det kan den kanske göra, svett är ju salt och salt kan väl klia!?

Nu tur ikväll!

Såg The Blind Side med Sandra Bullock igårkväll, alltså, VILKEN FILM! Verklighetsbaserad dessutom! Ja ruggigt bra! Att den verklighet finns är bara sorglig, så sorglig!

Nu har jag nyss vaknat, sovmorgon idag vet ni! Det är ren lycka! Förutom att jag vaknar vid tre varje natt när tidningen kommer, har lite svårt att somna om efter det, eftersom jag är lite nojjig över vissa saker, haha, men det går väl över!

Snart ledig lördag, det betyder mys med Vilmer! Kan man längta mer än jag?

Nu blir det dd! (Disco och dusch) =)

Today is a goooood day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0