TORSDAG

Inatt drömde jag att Vilmer blev påkörd av en stadsbuss, heeeelt sjukt! USCH!!
När jag vakna sen så såg jag liksom allt framför mig, hela händelseförloppet OCH dessutom hur Vilmer såg ut efteråt! Det är helt värdelöst med hjärna ibland, va fan skulle den göra så mot mig mitt i natten för? USCH VE O FASA!

Nu tittar vi på Toy Story, OTIPPAT VA!

För några år sen, närmare bestämt fem år sen så hitta jag världens bästa låt, sen tappa jag bort den och nu har jag hittat den igen! När jag lyssnar på den högt - RIIIKTIGT HÖGT - känns det som jag får ström genom hela kroppen när jag hör den. Jag vet, lam förklaring, men så känns det!
MEN den måste spelas aaaaaaap-högt!

Alltså SHIIIIIT, lyssna på hans röst!! Jag blir helt varm!!





Och där lämnar jag bloggen med Josh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0