TISDAG

Shit pom fritt va tiden går!! Såg ju nu att det va över en vecka sen sist, trodde det va typ tre-fyra dagar.. LURAD!

Idag har jag bara stressat och stressat! Fika hit och fika dit och löpning mitt emellan kakorna och sist jobb! Nu är jag slut i huvudet! Det är minsann inte lätt att va poppis ;)

Imorgon ska jag till doktorn, få nålar igen.. HJÄÄLP!
Jag sa till mamma innan att jag kommer börja gråta.. usch det gör så satans ont! Nålarna "slås" typ in i muskeln, en 7-10 cm ca.. det är inte skönt nånstans! Plötsligt träffas nån nerv så det rycker och bränner i halva benet. Aaaa, jag vill inte!! Det känns som han sticker en decimetersnålar rakt in i skelettet... hjäälp!

Nä sluta gnäll, jag blir ju hjälpt av det!!

Nu ska jag hoppa i bingen och låtsa att jag kan sova gott!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0