ONSDAG

Tack för påminnelsen Jane, men shit va jag är kass på att blogga! TROTS DET har jag ändå höga siffror, strange..?

Jobbar ju mest dagtid, upp i ottan - välling, duscha, buz & woody på tv, smink och kläder på, läsa bok, sätta upp hår, sparka boll, få ihop mina attiraljer, samla ihop Vilmers attiraljer, borsta tänder Mia, borsta tänder Vilmer = krig, få på skor på båda, hitta napp och snutte, ut genom dörren.. ooops ingen frukost i Mias mage, in igen, blanda snabbt - mot bilen! Så ser mornarna ut om det är vi två, har inte den blekaste aning om var i hundan jag skulle få in bloggande!

Att va på jobb är ju rena lugnande pillret för mina nerver, kanske därför jag mest står och gäspar.. ooops!
Efter jobb är det hämta på dagis, till och med innan man slutat. Hem och fixa käk, är färdig lagom till sju ungefär, hinner kriga om tandborstning och tvättning sen är det välling och natti-natti SEN är jag en slagen hjälte!
Som nu t.ex. hade jag behövt diska, plocka ihop mina kläder som ligger som en heltäckningsmatta här (inte så farligt eg, ligger uppe på möbler inte på golv) har blivit så jääädrans slarvig, va ju alltid nästintill pedant förr.. sooom bortblåst! Kan kanske va av samma anledning som att jag är dålig bloggerska.. hinner inte! Nä tänk om man kunnat leva på en halvtidslön.. LYCKA!

Nä om man skulle göra lite nytta, måla naglarna =)
Disken kan vänta till nån kommer hit och diskar den!

Oooo glömde nästan nämna Jihde, han är het, he makes my day everyday ;)

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0