ONSDAG

Men shiiiiiiit! Jag kan inte gå ju!
Klara av att ta mig till bilen men när jag skulle trycka ner kopplingen trodde jag jag skulle börja lipa, kuul!

Denna gången kändes det ändå "lättare" än första och förra gången, men efteråt är det som benen fastnat under en ångvält! Kan inte gå och när jag sitter krampar det i varenda muskel i ändan!  

Min läkare sa "kära vän du är 26 år gammal, dessa problem ska du inte få ha, du ska ha roligt med din kropp" =) han är härlig!
Om tre veckor är det time igen!

Nu ska jag vila! Jag ska slänga mig på soffan och ta in täcke och kudde och bara precis stålsätta ögonen på tvskärmen! Eller ska jag kasta mig i sängen.. aaa ja, det gör jag typ aldrig!

Va och köpte färg innan VOODOOMASSAKERN så jag ska se om jag orkar måla sen! Måla är ju som bekant min stora passion.. NOT! Tycker bara saker blir så mycket finare och fräschare av en målning! Har en sån därade ful gammal hylla ovanför fläkt och spis, som man hade för 3000 år sen, typ då när detta huset bygdes, och den ska jag nu måla vit, den är sådär fult träig nu!

Nu gör det föör ont att sitta!
Gammal tanta hoppar in bed nu!





Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

stackars söta lilla du.. tänker på dig..

2010-09-22 @ 20:22:52
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0