FREDAG

Fredag it is och jag har haft sovmorgon! Är det skönt på riktigt eller är det bara jag som tycker det...

Jag skulle egentligen ut i slingan nu på morgonen men klarade inte av hinderbanan i köket, tvättekorgen stod fint framställd framför ytterdörren så jag ej skulle kunna smita från den! Bara att sätta fräs!
Behöver dammsuga också, det va stora tussar sen jag gjorde det!
..och måla ska jag göra.. men herregud hur ska jag hinna allt innan its time to luncha on the city?

Broder Daniel har tagit mig till 1998 och minnena som hör till! Daniel va namnet i dubbel bemärkelse och detta är bra musik, riktigt bra musik!

LISTEN!




Kan man bli annat än glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0