TORSDAG

Jooodå, efter alla dessa timmars sömn i natt är jag som en ny människa.. DUBBELNOT!!
Kl är 9.44 och jag börjar 11 och är redan färdig, skönt - men onödigt!
Jag är en sån människa som måste upp I TID för att inte stressa i sönder kropp och knopp! Men detta kändes ju mest tramsigt.. över en timme innan är ju liiite överkurs!

Väntar på att Malin ska ringa så jag kan snacka lite skit!

Sen tänkte jag lyxa till tillvaron med att sticka inom Espresso House och köpa mig en av mina favoriter till jobb!

Idag är det föräldramöte på Vilmers dagis! Vad pratar man om? Förra gången var jag inte där så jag vet inte, tycker inte nåt är särskilt fel!

Lyssnar just nu på Moneybrother - helt ofantligt längesen! Va och såg dem i Lund för 6-7 år sen och jag va sååå kär i Anders Wendin!

Im in pain!! Vet i katten hur jag ska lyckas vänta ända till onsdag, på min läkartid! Jag är inte den som gärna säger att jag har ont, ännu mindre gnäller om det. Jag kan tvärtom säga nä om någon frågar om jag har ont!

Nu ringer Malin.. see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0