TORSDAG

Insåg nu när jag skulle skriva rubrik att jag va förvirrad trots allt igår, skrev ju "torsdag 2" senare på kvällen.. Im lost!

Arbete har det varit idag, en ganska bra dag faktiskt!
Jag är en riktig periodare när det gäller mitt jobb! OFTAST gillar jag det men när det väl svänger så svänger det så radikalt. Från att gilla som sören till nästan hjärtligt (hata). Men det händer inte så ofta, och ofta beror det ju på något (eller någon)..
Men idag har varit en bra dag, trots det fruktansvärt gråa väder!
Har fått många kommentarer gällande att jag är så glad =) det är ju alltid roligt att höra! Har även fått många kommentarer om att jag fikar på stan.. folk har verkligen känt igen mig i tidningen..
Jag ljuger inte om jag säger att 50 har påpekat att jag va fin i tidningen och "jaså här tjänar man så bra så man har råd att dricka kaffe på stan" eller "fikar du på stan ofta eller?" eller "ja jag har nog koll på dig din lyxlirare" men shit pom fritt, jag och Malin fika för första gången då på typ flera veckor.. Men jaja, hör ni, det bjussar jag på =) ha ni koll på mig!

Nu blir det nog lite glögg till, drack igårkväll och det va så attansbattans gott!

Imorgon jobbar jag kväll och för första gången på länge uppskattar jag som sören mina jobbekvällar! Det är skönt att ha den stunden på för -och eftermiddagen för att sen jobba några futtiga timmar då man oftast inte gör nåt annat! Jag tycker dem är nice! Har sex kvällar på en månad och innan tyckte jag det va mycket, nu kan jag längta efter dem! Hade gärna haft fler men det går inte ihop med mina timmar då.. eller? Nja det får jag nog kolla över =)

Ledig helg närmar sig också och vi har inga som helst planer! Skönt! Det va längesen vi bara va! Hade kanske velat försöka leka med nån! Stina och Gunnar? What are you up to?
Eller hälsa på broren med kusiner..?
Nästa helg är bokad iallafall. Då är där en mässa i Malmö för barn. "Varning för barn" heter den! Skulle va mycket rolig för barn med olika aktiviteter och föreställningar! Kan nog va kul =)

Jag har fått jätteont i min ena lunga efter all hosta. När jag drar djupa andetag så gör det ont som f.. känns lite småjobbigt!

Glöggtime!

Kommentarer
Postat av: Stina

Fira Oskars 30års dag sova i rydsgård o jobba söndag:-( Blä blir en jobbig helg känner jag redan nu!!

Annars hade det varit roligt att leka;-)

2010-10-28 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0