TORSDAG 3

Idag har varit en bra dag - en riktigt bra dag!

I snabba drag:

Lämna Vilmer på dagis runt 8.30 för fotografering - hämtade runt 10!
Vi körde och tog en snabbfika för att få nåt litet i magen, sen va det klippning hos finaste Malin 11.00.
Kom hem lagom till 11.30 och jag började smått att tvätta!
Runt 12.30 blev det vila för Vilmer och han sov till drygt 14.
Undertiden tvätta och fixa jag lite - as usual! Varför vila själv liksom? Vila är överskattat!
När Vilmer vakna hade jag gjort fika till oss med mackor, frukt, varm choklad och lite kakor =) som vi tog med oss ut till Snogeholmssjön! Det va poppis! Han åt som en häst och va allmänt lycklig, nästan som att han inte sett natur på 11 år - och han är bara 2,5 =)
Sen kom vi hem runt 16.30 och då kasta vi oss på att göra pizza, SATTAN va god den blev =), undan med mat, disk och grejer, sen har vi bara myst! Tittat på Toy Story såklart och strax efter 19 somna vi båda i soffan!

Nu har jag stängt tvn och lyssnar på takida - finns det nån bättre kvällsmysmusik? Det blir ett sånt skönt lugn när man stänger tvn, hard en sällan stängd! Det blir så lugnt i huvudet på nåt sätt!

Ska snart slänga mig i sängen och försöka återhämta ett par veckors sömn - ligger nog back rejält känns det som!

Först blir det bilder från snoge! Såå fint där är ute, höstens alla färger! Man skulle varit ute mer in the nature nu på hösten!

Varsågoda - enjoy!


Lovely



Check out the sun - I love!



Där stod en man och fiska =)



Och där låg en pangare (pinne) =)



Mackor mackor mackor =)



Mums-filibabba =)



Vi fick besök!



Godaste kakorna ever!



Jag som inte gillar katter lyckas dra dem till mig...



Finaste pågen i världen!



..som busar med mor sin!



Och skulle köra hem sa han =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Han är för söt!

2010-10-14 @ 21:37:01
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: jenny - kollegan and the friend

du e en såååå bra mamma.. =)

2010-10-14 @ 22:40:59
Postat av: Sara - Jennys syster

Oreo är sjuuuuuuukt goda!!!!!!

2010-10-18 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0