TORSDAG 2

Glömde säga innan att min söta hyresvärd är så söt =)
Hon knacka på innan och fråga om vi ville ha ny fläkt, ovanför spisen, vilket inte är en dag för sent!
Förstår att det förmodligen bara är en engångsföreteelse men ändå, så skönt att inte behöva gnälla om saker själv, utan här knackar dem på och frågar om man vill ha =) Söta Ann-Marie!

Vår promenad innan ledde till fyra bra saker!

1. Ingen p-bot
2. Vilmers vinterpjux va perfectus 
3. Hitta pepparkakor i affär, GOTT!
4. Pepparkakorna ledde till att jag kom på att jag äger glögg, och hur gott är inte det!!!

Nu blir det nytt nagellack sen är det greys!

Kommentarer
Postat av: Emilia

ooo, där sa du nåt..glögg! Det som e så gott..det ska jag genast inta! Vågar egentligen knappt börja..sen håller jag på med mitt glöggdrickande till efter jul. Lättglögg alltså!!! Attans va gott!Skål Mia!

2010-10-27 @ 20:08:49
Postat av: Mia

Ja det är så förbaskat gott =) dricker det i skrivande stund! SKÅL =)

2010-10-27 @ 21:12:54
Postat av: jenny - kollegan and the friend

oj.. har ann-marie slatt huvet =) Kärt av henne iallafall

2010-10-28 @ 09:54:26
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0