TISDAG

..eller? Jag är lite vilse på alla dessa dagar och nätter nu!
Här hemma hostarvi om nätterna så det blir dåligt med sömn och då kommer den här amningshjärnan fram mer och mer!! (trots att jag aldrig ammat HAHAHA) Dålig morgonhumor!

Nä V har åkt på en släng av hosta, kommer varje natt runt tolv och håller på till han kräks, det är det enda som hjälper, att slemmet kommer upp! Det är väl bara inte sådär jädrans upphetsande att ligga och vänta på att han ska kräkas liksom, kräk luktar äääckligt och man måste byta sängkläder och sånt! Men, sålänge det hjälper honom är det bra!
Efter hela denna biten va avklarad runt halvtvå i natt så slockna vi båda som små spädbarn! Vakna runt fem (?) och undra varför det va blött i typ HELA sängen, till och med jag va blöt. JOOO då visar det sig att Vilmers snopp låg helt på sniskan och när han kissa rann det bara ut typ. I DIE!!
Jag bara orkade inte nånting, jag bara ville lägga mig och somna om igen! Nää, det gjorde jag inte!!

Sju skulle klockan ringa men nä, jag vaknar av en kommentar som skrivs på fejjan istället! Livet kretsar tydligen mest kring faaacebook! Nä känner mig lite negativ just nu, men det går över i em nångång!

Nu är både jag och Vilmer uppe och guess what? Vi kollar på Toy Story! Snopet!

Fortsatte med min konstnärliga sida igår, men vad händer? Jo färgen tar slut! Blir knäpp! Alltid nånting som kommer i vägen!

Nu får jag gå och slänga på mig lite kläder, kallt som tusan här hemma varje morgon!

Jaaane, jag orkar inte gå in och kommentera!
Jag vill börja plugga på heltid, utb är på heltid så halvtid funkar inte!
Bidrar du med litta pengar =)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0