SÖNDAG

Nu känns det som jag är ute och cyklar.. Jag har sett ett par Dr. Martens skor jag vill ha... Det va bannemej inte igår man hade såna!
Det är inte såna kängor man hade då som jag vill ha, utan dem här ser vettigare ut =) men ändå!

Idag har jag "söndagsklätt" Vilmer, han är så fin! Vill för tillfälligt inte bli fotad men jag ska försöka.
Han har fina chinos på sig och en finstickad v-ringad tröja på sig OCH vi har tagit vax i håret! Söt som socker!
Men kollar man humör så är det dock inte lika sött alltid =) men det är väl som det ska då..

I natt blev det många timmars sömn men det var oroliga timmar på nåt vis! Sen var jag vaken runt 3-4 och hosta mig fördärvad! Den här hostan börjar gå mig på nerverna, får lite lätt panik.. men vem är jag till att gnälla om lite hosta!!

Nä nu får jag hoppa i duschen! Sen får det nog bli en sväng till Espresso House - kaffe!

Föresten, den som känner sig extra manad att dammsuga idag får gärna ta en svängom här på Sladdergatan 5!!

Hej heeej!

Kommentarer
Postat av: Eica

Om det är någon som kommer förbi dig och dammsuger, kan du skicka hit dom sen då? =)

2010-10-31 @ 11:23:09
URL: http://ericaochgordon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0