SÖNDAG

Varför vill ett par ha fyllebråk utanför mitt sovrumsfönster? Varför vill ett par stå och FULLSTÄNDIGT skrika om varför han sa så då den gången  och sen varför hon va så dum i huvudet och inte fatta att det va SÅÅÅ han mena utan istället vänder det till nåt helt annat som han aldrig menat.. Jag är inte arg, tro inte det - jag bara undrar lite lätt......
I en timme höll detta på!

Nä det va bara det jag hade att säga idag (nu iallafall)

Nu ska jag gå och borsta mina tråkiga tänder så jag kan gå till mitt tråkiga jobb denna tråkiga söndag som börja på ett alldeles, alldeles... tråkigt sätt!
Aaaaa va allt känns tråkigt idag! Nästan så tråkigt så jag blir ledsen!


Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

stackars Mia.. Hoppas du får de bra ändå på din tråkiga dag.

När vi bodde där så va där oxå ett pra bråk under årens gång. En gång va de ett medelålderspar som osse stod o skrek på varandra. Till slut tog mannen sin cykel som han hade med sig o kastade längs gatan.. MOGET..

o ja.. jag stod o glodde i fönstret =)

2010-10-17 @ 10:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0