SÖNDAG 2

Efter hela två timmar på lekan med söta Thila med mamma så trodde jag det skulle bli en lätt match med nattningen, men ICKE!
Efter en halvtimmes försök gav jag nu upp och nu ligger han i sängen själv, vaken, och ska försöka somna.. I wish! Kommer inte att hända! Men jag va tvungen att gå ut och ta några djupa andetag, och räkna till tio (gånger 10) han har blivit så jädrans envis den där pågen!! Han är trött som en gnu men icke han ska sova, och det är just sånt som jag har så dåligt med tålamod till!
Eftersom man vet att vi ska upp tidigt och det är dagis hela dagen som gäller vill man ju som mamma veta att han fått en bra natts sömn, så därför börjar man känna lite småpanik när klockan passerar 20.00! What to do, what to do?

Skönt va det iallafall med en picnic/skvallerstund med fina Emilia, det va längesen och vi verkar va så lika i många avseenden så det är så skönt att prata om typ.. allt! Tack för det du =)

AAAAA nu ligger Vilmer och spottar i sängen.... JAG BLIR GRÅHÅRIG!! På kärt återseende..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack själv fina du! Vilken härlig eftermiddag och skönt att busungarna fick leka av sig.

Förlåt, men kunde inte låta bli att skratta när jag läste den sista raden:) Det var inte alls kul! Hoppas pågen har somnat! KRAMAR!!

2010-10-31 @ 21:52:21
Postat av: jenny - kollegan and the friend

ASG jag tror jag döööör... coola vilmer

2010-10-31 @ 23:10:38
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo tack... jag förstår precis hur du menar, Freja är inne i sin värsta fas just nu.. Svar på tal så det duger om det, matvägra och vara allmänt sur hela tiden. Hon ska på dagis idag efter att ha varit hemma en vecka för handleden och jag tycker det ska bli SÅ skönt att få komma till jobb och andas. Typ.



Sen smilar dom mot en dagen efter så har man glömt bort hur trotsiga dom kan va! Hoppas ni fick nån sömn =)

Kram

2010-11-01 @ 08:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0