SÖNDAG

Idag är en dag som inte blev riktigt som jag tänkt mig!

Jag har jobbat från tio idag och strax över elva fick min kollega reda på att hans mamma inte dykt upp där hon skulle just kl elva! Hon är en person som ÄR DÄR HON SKA NÄR HON SKA - thats it!
Eftersom hon inte svara i telefoner eller befann sig i hemmet blev C såklart riktigt orolig, vilket jag förstår fullkommligt! Jag hade varit i upplösningstillstånd själv! Har varit med om liknande saker själv - HEMSKT!
När klockan va tre sa jag till honom att gå hem för han var ett nervvrak, han mådde illa så orolig han va!
Under denna tiden har han mestadels pratat i telefon med familj, vilket jag förstår, men å andra sidan blev det inte så mycket jobb gjort! 
Så jobbedagen blev inte direkt som tänkt! Låter kanske inte så farligt, men jag har själv varit jätteorolig! Nä det har inte alls varit roligt!
Det har löst sig men mer behöver jag inte säga =) Mamman är välbehållen!

Idag va jag med om en skum grej.. innan allt det hände =)
Jag skulle kolla va det va för datum på kassan och där stod 20101010 10:10 get it? Det kändes heeelskumt! Jag fick lite rysningar!

Nu är det snart Brothers & Sisters! Oooo spännande avsnitt väntar!

Vilmer sover sen en halvtimme tillbaks, hoppas han får sova hyfsat i natt! Han har ordentlig hosta som gör att han kräks, och är dessutom förkyld stackarn! MEN ingen feber och det är positivt! Han verkar  inte störas så mycket av varken hostan eller snoret när han är vaken, men när han sover är det ju drygt som sören! Har lagt han uppe på två höga kuddar så det ser ut som han sitter =) och han har fått hostmedicin, druckit vatten efter vällingen och fått nässpray! Hoppas det hjälper lite!

Nu ska jag försöka äta nåt och planera min nästa tavla! Kanske blir konstnär.. Polis? Konstnär? Polis? Konstnär? Ligger pretty close to each other =)

Well.. nightnight my friends and beloved!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0