ONSDAG/TORSDAG?

När jag skulle skriva rubriken kunde jag inte komma underfund med vilken veckodag det var, så jag var tvungen att kolla efter, bra där!

Idag blev det time to vabba igen! Vilmer är inte sjuk men snorig och säger emellanåt att han har ont i halsen så det känns så otroligt onödigt att låta han va på dagis om där sitter nån liten bacill i halsen! Men imorgon känns det som han får prova iallafall, idag har varit en bra dag!

Vilmer vakna tidigt, TIDIGT, i morse och ville gå upp, men eftersom klockan va bäckmörkt ute så sa jag NAJ! Istället blev det att vi låg i sängen i flera timmar, tills det blev ljust, men usch va trötta vi va sen när vi skulle gå upp, du milde!
Upp gick vi och vet knappt vad vi gjorde, ögonen va inte riktigt med! Den där hostmedicinen jag tar gör mig lite suddig i huvudet också.. men där är inte mycket att be för!
Vi måla iallafall, det kommer jag ihåg =) sen va vi och beställde den där förbaskade sänggaveln till min säng, får se hur jag ska få hem den..? Hmm.. det får jag klura på! Den är ju 180 x 120, känns ganska stort tycker jag!

Nu är jag MÅTTLIGT nyfiken på om jag fått böter på bilen! Man får ju bara parkera 30 min här utanför och nu har jag stått här sen.. 13.. ooops! Har jag iofs gjort förr men det känns nästan som där sitter en lapp! Aja, det va det värt, för att få sova lite!
Ställde bilen 13 sen klädde vi av oss båda två och la oss i min säng och satte på tvn, gick upp lite i fyra =) Det va vi välförtjänta av! Det behövdes verkligen i detta gråa väder!

Idag va Vilmer lite svårtolkad gällande middagen, när vi åt så sa han "gott med bajs, gott med bajs, GOTT MEEED BAAAAJS" what to say?
Han åt det mesta, förutom det han slängde på mig =) Det har inte hänt på länge men ibland så får han nåt ryck när jag har ryggen emot.. och idag blev det ett par spaghettor på gumpen!

Nu ska vi nog snart trotsa regnet och ge oss ut! Frisk luft är precis vad vi båda behöver, framförallt min huvudvärk! Har varit verksam sen igårkväll - get lost!
Vi har ett par skor att hämta till Vilmer, sen kanske ta en sväng om i nån affär, jag behöver nya trosor och strumpor!

Sen ikväll är det greys och räkningar som gäller!

Ooo blev akut sugen på kanelbullar =) har haft såna konstiga ryck senaste tiden! Dags att baka kanske..

See you!


Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

äh va fan.. Du borde väl kunde "låna" en lastbil. Annars kan man kanske använda min bil ? Går den inte in i bagaget en del så har jag ju drag o släp e de ju inga proble med o låna ju =)

2010-10-28 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0