ONSDAG

Jag har haft så sjuuukt roligt på jobb idag =) har varit så trött så trött så jaghar bara skrattat åt allt, precis allt =) Jocke har bara världens mest torra humör och ibland säger han saker på ett sätt som inte ens är roligt, men jag, jag grinar som aldrig förr och han ser ut som ett frågetecken - fattar ingenting =)
Aaaa, det är så skönt när man får skratta lite, det har varit alltför sällan på sista tiden! Men nu är det igång igen =)

Kom hem efter jobb och fortsatte med mina kreativiteter och är nu färdig med min tavla, den blev himla fin tyckte jag! Tog en bild med mobilen men är inte så teknisk så jag vet hur jag får hit den här =) Ska kolla och se om jag kan..
Det ser nog inte ut att ha varit en jättesvår tavla att göra men det har det faktiskt varit, det har gått några såna stooora fina papper, har nog varit och köpt nya tre ggr. Har använt speciell färg för just det pappret och det va ingen lätt färg, helt flytande - precis som vatten, och man skulle inte använda pensel utan en typ... sug! Ahh, svårt att förklara men det va inte det lättaste =) men jag tyckte den blev fin, kanske för texten är så klockren för mitt hem!
Jag är ju mycket för texter som berör! Ibland kan man inte själv förklara hur man känner med ord, men en lämplig text kan förstå precis vad man menar!



My art!


Vilmer


Söndagsbus på sladdergatan!


Lurifax =)


Finast!


En stor och en liten pojk med grymma kepsar på Ystads djurpark!


Vilmer med flickvän =)


Kommentarer
Postat av: Jenny your friend

Fan va grym du e Mia =)

2010-10-07 @ 06:26:06
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0