MÅNDAG

Om ni ser mig utan hår inom en snar framtid så är det för min fön eldat upp det!!

Jag är uppriktigt rädd för den!

Varje gång jag startar den går den på mindre än halvfart och låter liksom som en rostig bil från 70-talet som hostar OCH det luktar bränt som sööören!
Sen plötsligt smäller den igång alla krafter den har och torkar hår som aldrig förr och då slutar det även lukta bränt, meeen det håller bara i typ... tre sekunder, sen är vi om på nytt!

Jag håller den så långt från mitt hår som jag bara når men det känns (och luktar) som att den plötsligt ska typ spruta eld över hela mig!

Idag fick jag behålla mitt hår - ny dag imorgon!

Malin? Har ni inga gamla hårfönar på jobb som behöver ett hem? ;)

Idag blir en bra dag - I can feel it, can you?

So long!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur var din helg då? :)

2010-10-04 @ 09:41:08
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Stina

Har faktiskt haft en fön som börja brinna i kontakten!! Inget trevligt alls. Du bör skaffa ny SNART!!

2010-10-04 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0