MÅNDAG

UNDERBARA RARA MÅNDAG är kommen! Solen skiner en aning och det är kallt, det känns bra!

Idag är det jobb som gäller, efter nästan en veckas snorande känner jag mig nästan manad att jobba! Nu får det minsann bli lite ordning på torpet!
Utan mig hade dem inte klarat sig som dem gör, bara att inse och ge sig själv dem där komplimangerna och uppskattningen man egentligen borde FÅ, shame on you ;) Eller hur Jäänny! Snart är det LADY GAGA!!!!

Nu dricker jag frukost =) och drygar ut tiden med facebook! Facebook har blivit jättetråkigt och NÅGOT överdrivet!
Det är time att ödsla energin på nåt viktigare och mer värdefullt!

Idag ska jag nog beställa sänggaveln som tillhör min säng! Gjorde inte det när jag köpte den för jag visste inte om jag ville ha den, men nu vet jag! Den är fin och kommer göra sig i sovrummet!
Nä det kan jag inte, jag jobbar ju under deras öppettider.. ATTANS BANANER! Aja, får bli på fredag då då!
Undrar hur jag ska få hem den bara, får väl HYRA (!) en lastbil på jobb....
Har beställt färg också så nu är det snart dags att ge sig på köket! Någon som vill hjälpa =) Sen har jag målat ÖVERALLT! Inte hallen dock, kanske ska ta det samtidigt.. Ahh Mia, ta det lilla lugna! Många järn i elden nu =) Ska komma igång med löpningen också!!! Den bör stå överst på listan med tanke på att det är bättre i mina ben då, för tillfälligt är det bara ont ont ont!

Plutt min har fortfarande feber =( Tredje dagen nu, kanske dags för farbror doktor! Det tycker jag är så jobbigt med små barn, dem kan få feber för dem är trötta, inte lätt alltid att veta när man ska gå. Än mindre när det är sån feber som kommer och går..

Nä, nog om denna måndagen! Nu är det dags att plocka fram sin mentala styrka och va trevlig mot alla dessa kunder som tror JAG bestämmer bensinpriserna!

BTW! Plugga vs. inte plugga? Hjälp!

Ha en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

tycker inte du ska ta åt dig all kredit.. För dem hade inte klarat sig utan mig heller.. =)

2010-10-25 @ 16:15:59
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0