MÅNDAG 4

Ibland kan man ju LITE LÄTT undra hur människor tänker!

Man har ju absolut rätt att ändra åsikt och så.. typ.. om.. man förr hade lila som favoritfärg får man nu lov att ändra sig till rosa om man vill =)

Men vad det gäller allvarliga saker.. åsikter som kommer från ens grund här i livet, från ens djupa värderingar liksom.. kan man ändra dem?

Kan man helt plötsligt tycka saker är rätt som man en gång suttit och spytt galla över och bara tyckt varit så jääädrans fel?
Tvärtom går väl an, jag menar.. har man som åsikt att snatteri är okej är det ju ganska vettigt om man ändrar tankeverksamheten där =)

Tänk så fel det kan bli!
Stackare där som inte riktigt hittat sitt rätta jag med rätt typ av värderingar och åsikter, stackare där som inte vet vad dem egentligen tycker i viktiga frågor!

Jag har varit en sån som inte riktigt visst MINA värderingar, men nu vet jag bättre - vilken befrielse!
You should try it!

Såg precis reklamen för Bad Boys, knappt rolig film =) KNAPPT het kille också - Will Smith!

Förr tyckte jag om svart, jag har ändrat mig till vit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0