MÅNDAG 2

Hur ska man göra för att förverkliga sina drömmar?
Hur ska man göra för att ta första steget?
How do you do?

How do you do, do you do, the things that you do
Now one I know could ever keep up with you
How do you do

Nu snöa jag visst in på Roxette!

Nä men seriously people, hur gör man? Hur gör man när man (halvtid) är själv med barn?
Jag har inte så många år på mig att bara glida och fundera, tiden springer fortare än Usain Bolt (yeeees jag har torr humor =)

Nä att återgå till sina konstnärliga sidor stimulerar denna måndagshjärna!

See you!

Kommentarer
Postat av: janne bananne

vad är drömmen bitch?! man kan studera på halvtid?

2010-10-04 @ 20:06:47
Postat av: janne bananne

vad är drömmen bitch?! man kan studera på halvtid?

2010-10-04 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0