LÖRDAG

Axa Multi Crush!
Det spelas en låt till just denna reklam på tvn, I need it!
Håll utkik för Axa Multi Crush!

Snart tar vi den lille raketbilen och flyger till mina föräldrar för en goood middag!
Varenda gång vi äter där hemma säger min kära mor och far att jag äter dem ur huset. Det verkar nog som att jag inte ätit på typ fem veckor! Tycker min mammas mat är förbannat god bara =)

Sen ikväll beger jag mig hem igen, lämnar lille fiseplutten hos mormor och morfar eftersom jag ska jobba imorgon!
Får försöka röja lite här hemma, har inte blivit så mycket av det, fast jag har en hel to-do-lista! När jag väl har tid är lusten som bortblåst! Men måste ikväll, thats it!

Känner mig för övrigt lite ur balans!
Måste börja springa mer - varje lediga stund behövs för mina bens skull!
Måste börja äta BÄTTRE - inte mer, utan bättre, det mår min mage bäst av när omständigheterna snor energi!
Måste börja ta mina vitaminer igen - utan dem överlever jag inte vintern (inbillar jag mig)
Måste träffa min flickvän Malin mer, vi har blivit uuuurdåliga på att ses. Men oftast är det för hon aldrig kan, hon fetdissar alltid ;)

Men det löser sig nog ska ni se =)

Oooj, jag måste vaxa mina ben! Åker på to-do-listan.. kul, mer att göra!

So long!

Hajhaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: malin

2010-10-11 @ 20:43:31
Postat av: malin

Haha i love you:) har glömt bort din blogg juh! Ses imorn, igen! Piss

2010-10-11 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0