LÖRDAG

I natt blev det inte många timmars sömn, typ.. sammanlagt fyra kanske.. man kan va en person som klarar sig på det eller inte, jag är ELLER INTE!
Det blev några maskiners tvätt på morgonen sen körde vi till min mor och far och relaxa lite! Att komma dit där blir ibland lite som att åka på spa!
Man får va barn igen och bara ta det lugnt och finnas till, slänga sig på soffan och sätta sig till dukat bord - det är bannemej lyx för mig!

Kom hem för nån timme sen och slängde plutt i sängen direkt, han va trött som sören, så nu sitter jag här med den återkallade Fanta Pineapple (min favorit) och ska snart göra mig lite popcorn och slänga igång en film! Det är mys på hög nivå!

Samtidigt som jag skriver har jag ett halvt öga på nåt program där Thomas Di Leva är med, jag gillar honom! Jag är säkert en av tio i hela Sverige som gör det men han är.. egen! Han kör sitt race och bryr sig INTE ETT DUGG om andra - sånt går hem hos mig!

Jag menar, lyssna här..

Di Leva – Vad är frihet

Han är MÖJLIGEN lite mer religiös än jag men han har rätt i mycket!

Nu är det popcorn och film! Vad ska jag göra sen föresten? Jag har tagit två (!) tupplurer idag =) så jag lär va pigg även efter filmen, måste ha nåt att göra för att stilla tankar och nerver!

Imorgon är det lek med söta Thila, ska bli förbaskat kul =)

Have it so good!



Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

Dileva e Dannes Stoooora idol.. Så han inkluderas i dem 10 då =)

2010-10-30 @ 21:40:48
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag såg också programmet, tycker det är underhållande och bra :)

2010-10-30 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0