LÖRDAG

Jahaja, nä men här va det tomt!
Det har varit mycket snor och hosta i veckan så det är väl min stackars ursäkt, klen - I know!

Nu sitter jag väl förberedd (?) på att jobba 9-18! Har inte jobbat på hela veckan (nästan) och nu är jag lite, LIIITE, sugen!
Borde nog egentligen inte, men vad gör man inte för sitt jobb!! Man är ju så uppskattad så det känns bra att kunna ställa upp!

Igår va vi i Malmö, och jag hitta SJÄLVKLART nya skor! Oväntat - nä!
Dem fanns inte i min storlek bara, så är det med små fötter, finns sällan kvar då! Men jag kan inte släppa dem och ska nog ragga rätt på dem, dem behöver min kärlek!

Väl hemma igen visar det sig att Vilmer åkt på feber, stackarn! Han har precis hämtat sig från en rejäl förkylning och vips! så va det time igen!
Han sa även han hade ont i halsen och ville inte äta, så det hade han nog!
I natt har vi varit vakna mellan två och fem. Vakna med 40 graders feber och kunde inte somna sålänge febern va så hög, men sen när tabletten börjar verka så blir man ju pigg och vill busa.. dock inte jag!
Det fick han klart inte, men det va inte lätt att få han att ligga still direkt!
Nu verkar han hyfsat bra, ingen feber och han säger sig INTE ha ont i halsen! Håll tummarna!

Hitta ett par höstskossor till V igår som jag blev så glad för! Prata om dem flera gånger för jag tyckte dem va så fina!
Stod först inne på Din Sko och hitta nåt som jag inte va helt nöjd med, men som fick duga för det var lite akut, men precis i kassan blev jag snål (299 kr) tyckte 300 kr för nåt som inte är så rejält, som inte tåler lite väder, är mycket! Så jag hoppa från kön och gick bort till Stadium och gjorde världens fynd!
Hade tänkt mig från början att han skulle ha nåt grovt/rejält, som är i stil med Vikings eller Eccos eller nåt sånt, men blev snål där också för tyckte det va kanske inte lönt eftersom snön redan är här, kanske dags att gå på vinterskorna direkt?
MEN så såg jag dessa superfina skor på Stadium som kostat 700 men hade en halvapriset-lapp på sig! Aaaa, ni ska tro dem är fina!!! Hade jag haft stl 34 hade jag köpt dem till mig själv!

Nu jobb!

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0