LÖRDAG 2

Ligger och kollar på P.S I love you... Har sett den många ggr förut, den är så himla kär!!
Hon förlorar sin älskade man och själsfrände och hittar inte vägen tillbaka till livet, men till slut drar hennes kompisar/systrar (?) upp henne ovanför ytan, och då träffar hon VÄÄÄÄRLDENS man! Men det visar sig att han är en gammal kompis till hennes bortgågne man.. Hon blir kär men tycker det hela känns konstigt.. Hur göra..
Ja nä, det är en fin liten movie!

Imorgon är det jobb! Hoppas man kan sova nåt i natt, finns inget drygare än att jobba trött, iallafall i det yrket jag har. Man måste ju va trevlig! Fast det är ju inte jag ändå, jag är ju så sur mot alla!

Jag återgår till P.S I love you


Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

ja du e en riktig surfitta =) Kram

2010-10-10 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0