LÖRDAG

Jahaja, nä men då va det lördagmorgon kl 06.25... Baaaa!! Varför sitta här då?
Jo för jag börjar 7.15 och är redan klar.. vad kallar man det? Tidsoptimist är man ju när tiden räcker dåligt till - tidspessimist? När tiden räcker till massor? Är det det jag är?

Idag ska jag jobba med söta Jääänny! Vi lär väl få oss några skrattanfall =) framförallt jag som lär grina åt allt - är trött som sören! Och bättre blir det inte när jag tänker på att jag får komma hem om 12 timmar - TOLV TIMMAR!!! Red bull is my BFF today!

Igår va vi i Malmö, och i vanlig ordning då även på IKEA - WHY? Nä, men det va lugnt denna gången!
Vi börja på ILVA - Espresso House - ork! Sen blev det IKEA ett par timmar, blev inte särskilt fattig, men lite nytt blev det!
Efter det blev det Jägersro, vilket va oplanerat men mor min hade fått tillbaka sin iPhone och skulle självklart få den hämtad, och jag som då va i Malmö drog lotten! Det va Jägersro som var segast av allt vi gjorde i Malmö - kanske för att man stod i kö inne på Telenor i typ 40 timmar!

FÖRESTEN! Jag behöver hjälp! Mest till bror min om du läser, annars är annan hjälp också välkommen, men bara om ni kan rätt svar!

Jag letar efter en låt som är med i filmen Seven! Jag kan inte säga mer om den mer än att den är sjukt bra! F.N! KIM - Kom igen!
Jag har haft den förr (var vet jag inte, på en gammal dator väl) men nu kan jag ICKE komma på vad den heter!

Nu blev jag osäker! Är det ens Seven???




Idag är en bra dag ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0