FREDAG

Idag är jag sömnig! Men inte är jag lissen för det =)

Just nu håller jag och Mr. V på att tvätta, det är alltid lika roligt, jag känner mig full av sprudlande glädje..
Varje fredag är det tvättid för det var dem dagar som passar mitt schema bäst, dvs jag är antingen helledig eller börjar 16, men hur kul är det att ALLTID tvätta på lediga dagar..? Welcome to my world!

Pippi går för fullt här hemma och just nu vrålar Vilmer "Pippis huuuuuuus, vi varit dääääääääär" Vi va och hälsa på Villavillekulla på Gotland i somras. Blev NÅGOT besviken över att det va nyrenoverat.. vem vill se Pippis hus in modern liksom?
Men fy va Gotland är fint! Det va min första gång där och jag blev imponerad!

Snart blir det en liten latte machiatto med söta Jenny! Vi utsåg oss själva till festkommitté (ett eller två m?) på jobb, om man nu kan göra det.. Tur är väl det egentligen annars hade det blivit bowling eller gocart. Gocart har vi kört en gång och visst, det är ju kul, men man kan ju hitta på andra saker också. Och bowlat har vi gjort typ 574 ggr, och det är inte roligt nånstans, jag innerligt hatar att bowla!!
Min chef kom med ett förslag som va att köra fyrhjuling - DET TYCKTE JAG LÄT SKOJ! Ja jag vet, där är lite man i mig =)
Vi har typ 10 000 kr i vår personalkassa som ska spenderas på bästa sätt så vad ska man komma på? Det är inte värst mycket pengar när man är typ 7-8 som ska dela på det!
Så det jag skulle komma till var att det ska jag och Jenny prata om idag =)

Jag ska sen gå och köpa ett jättestort papper, ett sånt där stooort fint papper som är dyrt, inne hos tavelramsmakaren! Jag ska göra ett litet experiment! Blir det bra lägger jag upp en bild!

Imorgon har vi inga plans änsålänge!
Söndag ska vi till Köpingebro och hälsa på fam. Månsson/Johansson! Det va lääängesen vi träffa Sixten och Hugo och jag såg bild på dem häromdagen, dem ser ut till att va typ 15 =) dem har blivit jättestora! Det ska bli skoj som sören!

Nu hör jag hur tvättmaskinen kallar!

See you!


Bjuder på ännu en favoritlåt of mine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0