TORSDAG

..har upptäckt att jag har ytterliggare en knäpp sida att lägga till samlingen av knäppa sidor..

Jag tycker om när mina rostade mackor blir brända.. How wierd is that?

Upptäckte det av en slump (såklart) mina mackor blev brända för jag hade Vilmers macka att pilla med så han blev nöjd =) så mina kom lite i skymundan och vips! så va dem svarta, inte från kant till kant men ändå väääldigt svarta i mitten, och det va gott! Ibland blir jag bara för mycket för mig själv =)

Nu ska vi nog slänga på oss dem varma ytterkläderna och gå ut en sväng, känner att här inne, inom fyra väggar, är inte mitt humör på topp!
..kanske ska följa mammas tips och gå bort till biblioteket och läsa massa böcker - barnböcker då alltså! Kanske kul för Vilmer att läsa lite nya böcker..

Lyssnar lite sporadiskt på en intervju med Ola Rapace (han är rätt het) och han berätta att han och Noomi tog efternamnet Rapace från luften när dem gifte sig. Han hette Norell (?) och hon hette Norén (?) och det tyckte dem det blev lite struligt därför hitta dem ett annat dem båda gilla, inte från nåns släkt eller så, utan helt taget från fantasin, det vill jag också göra när jag gifter mig (om jag gifter mig)
Det va bara en parentes..

Just det, vi skulle gå ut!

Mössa eller inte mössa?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskar svarta rostademackor!:-)

2010-11-11 @ 12:07:34
Postat av: Mia

YEEES - jag är inte ensam =)

2010-11-11 @ 13:17:09
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du har ju alltid tyckt om brända rostademackor =)

2010-11-11 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0