TORSDAG 2

Nu har vi varit ute och gått en runda, en ganska bra promenix faktiskt, det va skönt väder!

.. väl på rundan insåg jag att trots att jag har en skitdag så känner jag mig ändå nöjd med tillvaron, det är skönt att kunna gå på stan med huvudet högt och bara.. le! Det va längesen kan jag innerligt säga! Det va nog en 5-6 år sen!
Får jag lov att säga det föresten? Jag får kanske inte känna så?

På hemvägen stanna vi en sväng vid ankedammen, Vilmer ville vinka på dem, så det gjorde vi!
Där va en annan flicka som sprang runt och busa med ankorna, i Vs ålder typ, och hennes mamma och en kille (kanske pappan, blev inte klok på det) stod och bråka.. Jag uppfatta inte vad dem bråka om men jag hörde mamman säga "..hade jag inte haft barn hade jag stuckit utomlands, det ska du veta.." sen hörde jag dem snacka om andra killar och andra barn och gravid och ja.. massor.. det gick inte att undgå att höra dem!
Men det kändes så sorgligt för där har jag själv varit. Kanske inte stått så och bråkat (?) men jag har känt det hon känner, det är hemskt!
Vänta, jag får kanske inte säga det heller?

Ähh, jag har slutat ta hänsyn till alla andra nu =) Jag tar hänsyn till dem som tar hänsyn till mig!

Tack o heeeeej!


Kommentarer
Postat av: Marie

Go Mia! =)



Usch, det är så tragiskt egentligen, om man tänker på flickan i fallet...! Det gäller att inte tänka sig begränsad för att man har barn, utan att utveckla nya ideér för att kunna göra det man vill-med sitt barn =)



Ah där lät jag smart, vet inte helt vart det kom ifrån ;-)

Jag är iaf grymt nyfiken på din nya frippa och jag tycker verkligen att du ska slänga upp ett foto här på bloggen, så där i förbi farten på nästa inlägg =)



Kram

Marie

2010-11-11 @ 14:20:19
URL: http://dendarmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att du äntligen kan va glad och gå med huvudet högt eftersom du inte gjort det sen innan vi träffades! =) Känns bra faktiskt =)

2010-11-11 @ 16:53:37
Postat av: Jonas

Skönt att du äntligen kan va glad och gå med huvudet högt eftersom du inte gjort det sen innan vi träffades! =) Känns bra faktiskt =)



2010-11-11 @ 16:58:03
Postat av: Mia

Om du va ironisk så kan du sluta kommentera! .. annars tack!

2010-11-11 @ 18:04:32
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: jenny - kollegan and the friend

måste säga att du har blivit edn mycket gladare tös den sista tiden =) härligt att du hittat rätt i ditt liv.. kramar

2010-11-13 @ 00:42:39
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0