ONSDAG

..long time no see.. vad är detta för stil?

Vet inte hur jag ska ursäkta mig, om jag nu ens ska ursäkta mig =) känns som jag får väl blogga whenever I want to.. ELLER? =)

Jag har klippt mig.
Jag har klippt mig kort.
Jag har rakat mig lite vid ena örat.
Det är kort.

Låter som jag är bitter, men icke, det är tjusigt!
Jag är 26 år gammal (snart) och har sett likadan ut sen jag va typ 12-13 år, hur kul är det? SKa jag ha långt hår hela mitt liv? Ska jag va 65 år och gå i pension med långt hår, uppsatt på exakt samma sätt som alltid?
Aaaaaa nä, nån måtta får där va!
Nu har där hänt så mycket nytt och roligt i mitt liv, som påverkat mig till det positiva, så varför inte go with the flow you know =) jag har på sista tiden tagit många chansningar och på nåt sätt "hoppat" så varför inte våga chansa när det gäller lite hår, det växer ju ut igen ju =)

Idag fick jag böter.. I hate böter! I hate 800-kronorsböter!
Man borde få stå hur man vill, när man vill - eller hur?
Vem stör jag när jag står för nära en korsning liksom? Jag hade ju inte ställt mig I korsningen, jag hindra ju inte nån! Dem som ska köra in i korsningen kommer ju fram ändå, ser inte bättre bara för min lilla pluttbil står där eller inte! Näää, detta va kasst Ystad kommun! Nya regler vill vi ha! Vi vill även kunna stå på "rätt" sida fast på fel håll, det är viktigt ;)

Idag blir det middag hos mormor, spaghettor och köttfärssås, det går bra, det går bra alltid! Morfar är och jagar så då kan vi kanske va lite sällskap!

Snaaart är det Lady Gaga =) hörde igår att hon dock dragit på sig lite drogproblem så sista tiden har hon ställt in en del konserter.... men det kommer hon inte här! Hon känner hur taggade jag och Jenny är =)
Det är nästa fredag! Jag ska jobba lördag, sen tar jag simestra på söndagen, det är ju 2 x 30-års fest på lördagkväll så varför inte utnyttja en av dem 19 innestående semesterdagar man har?
Ska ta några i juletiden också!

Nä nu har jag inte mer att komma med!

Nu får jag väcka denna lilla trotsunge så han somnar ikväll också! (när tar trotset slut?)

Innan slog och sparka han hej vilt för att han inte fick dra sönder haken i sin jacka.... why?
Den hängde på kroken så drog han i den så jag sa "akta så den inte går sönder" men då jädrans, då skulle jacke-j..eln ner, den skulle dras i sönder till vilket pris! Undrar vad som händer i dessa små kropparna när dem blir såhär.. det måste ju va fruktansvärt påfrestande för dem själva!
Ska bli intressant att gå på en föreläsning, hos en barnpsykolog, om det på måndag! LÄRORIKT kanske =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

LADY FUNKING GAAAAGGGGGAAAA... YYYEEEAAAAHHHHH...



Jag tyckte du va stentuff i din nya coola frilla.. ciao

2010-11-10 @ 17:08:18
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tror att du är superfin i kort hår! :-) Ska bli kul att se resultatet - jag ska också klippa av mig så fort bröllopet är över! :-)

2010-11-10 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0