MÅNDAG

Dessa förbaskade lapplisor!!!
Man får ju bara stå här utanför i 30 minuter sen måste jag ut och flytta bilen en millimeter, fast oftast går det ju upp mot en timme innan jag flyttar - men ändå, det är drygt som sören!
Nu flytta jag precis den och ser då denna ljusblåa prius som sitter och spanar, dem fullkomligt sitter och spionerar (förmodligen inte, men det ser så ut) och jag blir bara så sur!!
Jag förstår att dem bara gör sitt jobb och att dem inte bestämmer hur det ska va och fungera, men va faaaaan!! Är det nåt jag blir lack över så är det sånt här!

YSTAD KOMMUN; VAR I HUNDAN SKA JAG PARKERA?

Det va tillräckligt drygt innan när man skulle ta sig från betalparkeringen och in, men det gick (det fick gå) men nu kan man ju inte ens stå där! Jag blir så arg när jag tänker på det så ja.. jag vet inte vad!

Gör nåt för dem som är centralt boende! Det är ju inte bara jag som har problem direkt!
Även om jag skulle ha vagnen med i bilen och inse att "jaja, men vi får väl gå en bit då" så finns här ändå inget i rimlig närhet!
JAG BLIR TOKIG!

Vilmer sitter och ritar och ritar ENDAST cabbar, inte bilar, inte racerbilar, inte lastbilar - utan cabbar!!

Imorgon är jag nåldyna igen, baaa!! Jobbigt när man både vill och inte vill!

Nåt konstigt har hänt - jag är hungrig!

HAHAHAHAHA =) Vilmer tittar på Madagaskar och för er som inte sätt den så dansar dem till "I like to move it" och det gör Vilmer också =) det ser så jädrans roligt ut =)
Nähä, nu va det dags att titta på militaaarrrrrer =)

So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0