LÖRDAG

Kl lyser 06.38 i mina ögon och allt känns fantastiskt! Nja, inte allt, men det mesta =) Det känns inte jättefantastiskt att sitta här 06.39 (nu).. hade ju hellre legat in the bed! Vem vill gå upp nu ofrivilligt? 8-9 är lagom att gå upp för mig om jag somnat I TID!
Skulle kanske lyssnat på Jenny igår, hon gav mig ett tips så jag skulle få bättre sömn..? HELL NO!!

Nä nu är det jobb som gäller!
Idag ska jag jobba med Johannes. Vi brukar ha ganska kul (tror jag) det va så längesen han jobba så jag kommer inte ihåg.. Men jo det brukar vi nog! Men hoppas inte du slöar idag bara för du knappt är kvar =) jag kommer va aptrött så.. JOBBA!

Just nu skulle jag behöva en fjärrkontroll till min iPhone, finns det? Skulle den fungera till spotify då också eller skulle den bara funka till telefonens egen musikspelare liksom? Nån som vet?
Jag sitter vid datorn och telefonen ligger metervis ifrån mig och därifrån kör jag spotify, och nu kom en kass låt.. what to do?

11 timmar to go =)

Seeeeee ya!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Mia, det finns så du kan använda din Iphone som fjärrkontroll till Spotify, kostar en liten slant tror jag.. men det kanske är värt det =) Kolla appstore =)

2010-11-13 @ 11:23:02
URL: http://dendarmarie.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för tipset Marie men jag mena mer att jag behövde en fjärrkontroll till min telefon! Jag kör spotify från mobilen ibland (kopplat till hemmabiot) så när det plötsligt kommer en ickevälkommen låt vill jag kunna ändra utan att behöva ta mig till luren =)

2010-11-14 @ 06:56:02
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0