FREDAG

Känner mig som en trisslott.. "Plötsligt händer det!"

Middagen står färdiglagad på spisen och all tvätt är tvättad (fuskbörja visserligen igår med en maskin, men ändå liksom)

Ja jo ibland blixtrar det till på nåt sätt! Jag förstår ju att tvätten ska tvättas ändå och middagen ska lagas ändå, men det som förvånar mig är att klockan är 11.19 och jag är färdig =)

Vi har varit ute en sväng också, det va fantamej rätt skönt att va ute en sväng tidigt, det har nog inte hänt sen mammaledigheten (jo det har det)
Det va vinterdojor, vinterjacka och mysse på och det va nice, kände mig riktigt sådär vintrig, förutom att jag inte hade strumpor på mig =) Finns det nåt mysigare än att gå barfota i ett par riktigt luddiga, varma vinterskor =)

Jag lura precis lapplisorna - jag kände sån enorm (skade) glädje i hela kroppen =) Jag såg när dem kom och gick ut och körde fram en meter MITT FRAMFÖR ÖGONEN PÅ DEM =) Jag tror visserligen inte dem bryr sig, jag är nog inte ensam i stan med att göra så, men på nåt sätt kändes det ändå bra!

Vet inte om vi ska äta middag nu (det gör dem ju på dagis) så har man det avklarat, kan vi ta en fika senare bara, eller om vi ska fika nu och äta middag sen..? Tänk vilka problem man har.. jag uppskattar att dem är så simpla!

Nä, see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0