TISDAG

Snor, snor och snor! Vi är nu inne i tredje måndaden av sjukheter! I DIIIIE!
Jag har abstinens vad det gäller löpning och vill bara springa, springa springa överallt! Men jag tänker inte ens försöka förräns jag är HELT frisk, om jag blir det nånsin?
Känner mig lite negativ över det idag.. börjar bli tråkigt nu att va dålig hela tiden! Men det är väl baksidan med dagisbarn.. Smällar man får ta helt enkelt, och det gör jag ändå gärna på nåt konstigt sätt för den lille plutten =)

Imorgon kommer Vilmer hem och jag längtar mig tokig!!! Han är inne i en "lugn" period nu då han inte "bråkar" så mycket (får man säga så om en 2,5-åring..?) hoppas ni förstår vad jag menar  iallafall!
Han vill mest bara mysa, och läsa böcker och bygga lite tågbana =) och får sällan nåt trots-infall! Det mesta går bra och han är lugn och sansad! Skönt för alla!
Tror jag ska hämta han lite tidigare imorgon så kör vi hem och bakar lite lussebullar =)

Fy va Chris O´Donnell är het! Han va en snabb sekund hos Ellen!

Nä nu ska jag göra mig färdig för att handla lite mat, sen svänga bort om Malin och Silas med en kaka =)

Sov från halvtvå i natt till halvtolv i morse (?) och det va såå skönt! Det va längesen jag sov så länge!

Nä, föna håret skulle jag ju!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0