SÖNDAG

Jag känner..

Jag känner mig som 14 år!

1. Jag är ständigt tramsigt tramsig! 
2. Jag går runt och ler hela tiden!
3. Jag pratar konstant med eller om den person som delar första plats med Vilmer!
4. Jag tänker inte på något eller någon annat/n om dagarna mer än samma som nr. 3
5. Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat fantisera fram dessa känslor, trodde inte man kunde känna såhär! (många vill väl kalla det att va nykär, men detta är mer än så - JAG LOOOVAR!)

Detta är topp 5 över hur mitt liv ser ut just nu! TRAMSIGT VA =)

Tänk att jag fått träffa denna varma, ödmjuka, (genom)-snälla, hänsynsfulla, stabila, manliga, omtänksamma, jordnära, starka, heta, underbara man!

Jaja =) nu ska jag fortsätta sväva på mina rosa moln på jobb =)

Ni som inte är förälskade - gå och bli det idag, nu innan jul! Och ni som är förälskade, va det lite extra idag!

Tramsigt inlägg I KNOOW =) men sånt är mitt liv just nu! Kommer dagar som är mindre kärvänliga ;) och då skriver jag om det, bland annat en tung vår, sommar, höst och vinter 2011! Men kärleken övervinner väl allt, är det inte så =)

Nä färdigtramsat =)

FRUKOST får det bli idag!

Ha en underbar 2:a advent peeps!

So long..

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vilket härligt inlägg så här på söndagen :)

2010-12-05 @ 11:14:44
URL: http://liamochvi.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hade det funits en "gilla-knapp" hade jag tryckt!! :-)

2010-12-06 @ 16:13:50
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0