ONSDAG

Idag är det den förste december och jag fyller år om typ.. en liten stund =) Man blir som ett barn fast man fyller 26 och det inte kommer hända nåt mer än att man jobbar den dagen =)

Klockan är 04.01 och min klocka ringer om 29 minuter, varför är jag vaken nu då? Ja det kan man bannemej undra!!!
Vakna runt tre och kunde inte andas, in med nässpray och vips! så va jag vaken! Nu är det inte lönt att somna, då vaknar man när klockan ringer och är döööööööd!

Det va nog ganska längesen jag blogga så eftersom jag har så mycket roligt att berätta kan jag ju likagärna göra det =)
Idag slutar jag 16 istället för 18, det ska bli fett nice, då ska jag raka vägen hem, byta om, köra till Johannes. Vi har väntat på denna kvällen i NÄSTAN tre år =) vi är båda lediga en kväll, det är högst ovanligt!
Sen att jag sovit typ tre timmar denna natten och jobbat tio timmar på det och GARANTERAT somnar innan 20 är inget plus, inget plus alls faktiskt, men sånt är det =)

Nu får jag nog hoppa i duschen innan jag blir trött igen! Öppnar inte förrän om två timmar, känns som tröttheten kommer hinna ändå!
Det har snöat i natt igen ser jag, tänkte jag skulle va ute i god tid och borsta bort snön på både min och eriks bil, grannen, jag kör innan han idag och då kan man väl visa lite god grannkamratskap =)

AAAAAA nu spelar MTV Bad Romance! När hon spela den på konserten reste sig ALLA hår på kroppen och jag fick ett (mindre) frispel, den är så förbannat bra! Hon är fantamej grym!

Tack för mig, see ya =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Go Mia...

2010-12-01 @ 08:57:53
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0