FREDAG

Hej hej HAAALLÅ!!

Började med att skriva "ONSDAG" som rubrik.. knappt förvirrad =)
Faktum är att den senaste tiden har jag känt mig mer förvirrad än nånsin, nästan lite som det här med amningshjärna (fast jag aldrig (knappt) ammat) Kan man ha en parentes i en parentes? Det va bara en parentes =) HAHA, vadå torr humor =)

Idag har vi hittills tvättat lite, satt en lussebullsdeg som står på jäsning, flyttat bilen 53 gånger och även kollat på Madicken två gånger!
Nu har vi bara två maskiner kvar att tvätta, en lussebullsdeg att göra lussebullar av, flytta bilen 153 gånger till och förmodligen kolla på nån annan film än Madicken =)

Mor min kommer hit i eftermiddag för jag ska på julbord med Johannes jobb (och Johannes såklart) =)

Vill passa på att skriva till kära Rebecca och Johan!
Jag önskar och hoppas innerligt ni får världens finaste dag imorgon! Varför skulle ni inte få det?
Ni kommer va vackraste brudparet EVER =) tills jag gifter mig ;)
Jag ska visserligen jobba men jag kommer tänka på Er ändå!
Alla lyckönskningar till Er!

Kram på er!

Nu är här konstigt tyst, bus eller bajs på gång - får nog kolla upp det där =)

Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: jenny - kollegan and the friend

japp.. torr humor.. =)

2010-12-10 @ 11:50:21
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Rebecca M

Tack kära Mia - i hade en fantastisk dag och njuter just nu till fullo av att vara nygifta! :-) Kramar

2010-12-13 @ 14:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0