SÖNDAG

Jo då.. det va ju ett par dagar sen nu, eller typ tre par dagar sen..

Lyssnar just nu på Darren Hayes - So beautiful, gissa om jag kan nå lika höga toner som honom? Haha, låter föööör jävligt! Men en mamma måste sjunga för sina barn!

Det har varit mycket på schemat dem senaste dagarna, mest jobb men också mycket annat, sånt som att köpa garderober, nä ursäkta "klädförvaring" =), köpa tv till sovrummet - sätta upp tv i sovrummet, ja massa sånt småpill som blir när man flyttat..

Helgen har varit arbetsfri, skönt!
Igår va vi på IKEA. Det blev en hatthylla och lite servetter =) körde in för att byta en sak så det va ju nödvändigt att köpa nåt!
Idag har vi hittills varit ute på en sjuuukt lång promenad, sen lekan! Nu har jag lagat middag, nytt recept på korv stroganoff och den va lovely, bara helt underbar!
Stopp i vasken har jag också hunnit med, så det blev diskning i duschen, kan va ganska underhållande om man tar av sig kläderna men jag skulle envisas med att ha både byxor och strumpor på... undrar hur jag tänkte då?

Vi ska snart äta, jag vet, det är tidigt för middag, men det är skönt att ha det avklarat för Vilmers skull så kan man gå till lekan en sväng sen igen OCH även hinna med ett bad innan trött-humöret sätter in..

Nä nu ska jag göra nåt vettigare!

Ha en bra söndag vänner och bekanta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0