Q-PARK

Här är ju så dåligt att parkera här på lilla norregatan så precis bredvid Ystads Allehanda ligger en parkering där dem, bland annat, har sina bilar.. och på väg in till parkeringen står där en skylt med Q-park på och ett telefonnummer, hur tolkar man det då?
Kan det va möjligt att man tolkar det som att det är Q-park som har hand om just denna parkeringsplats då?

Jag tänkte det iallafall, och tänkte dessutom att jag skulle försöka hyra mig en plats där så jag tog numret och ringde..

..-nä på lilla norregatan har vi ingen uthyrning..
-nähääää, sa jag förvånat, men där sitter ju en skylt med ert nummer och ert namn..?
-jaså, nä det vet jag inget om, vi har iallafall ingen uthyrning där.
-okej, men då är det kanske bäst att ta ner skylten, det kan ju va lite missvisande.
-men, enligt mina uppgifter så har vi ingen uthyrning där..

Okej.. vad säger vad om en sån här konversation?
Tack för hjälpen eller?


Kommentarer
Postat av: jonas

Skylten visar att det e dom som har hand om felparkeringen där.

2010-04-06 @ 20:26:37
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: Jenny

japp de e som jonas skriver. De e dem som sätter böter om du parkerar där. dem garagen som e där har jag iallafall fått för migg att dem e tomma.. De e nån som äger dem. tror nog de e samma snubbe som har hand om hantverkshemmet men jag e inte säker

2010-04-06 @ 21:58:31
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Mia

men HAAAALLÅ....

ni missar ju poängen.. =)

det va ju hennes sätt att svara mig.. hon visste ju ingenting och svara mig allmänt dumt.



2010-04-06 @ 23:01:45
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: jojo

ja du, parkera icke på sladdergatan/norregatan mer än 30 min. dom har lappat min bil där, 400 spänn. billet! men på hantverskhemmet tror jag det är ystadbostäder som har parkeringar man kan hyra. men antagligen är det kö! :)

2010-04-08 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0