ÖGONBRYNSHUVUDVÄRK, FINNS DET?

Jag har haft ont i mitt huvud EXAKT hela dagen.. and its killing me!!
Innan när Vilmer precis hade vaknat så la jag mig på hans kudde och bara slockna (mormor va hos Vilmer så bli inte oroliga =) Men jag blev bara konstigt medvetslös för en stund, typ en timme eller nåt.. Efteråt kände jag mig helt överkörd och (om möjligt) ännu mer konstig.. skumt.

Nu har iallafall huvudvärken försvunnit lite, och flyttat ner sig till mitt vänstra ögonbryn (?) Why liksom? Så nu gör det ont i det ögat när jag tittar på tv.. nä men tack som f.n för att jag fick detta på min lediga dag som skulle va min och Vilmers mysdag!

Nu är det jobb som gäller i sju dagar, ja why not spä på huvudvärken lite....

Ska man hitta nåt positivt i allt detta så är det att nu har jag anledning att gå och lägga mig tidigt, väääldigt tidigt =) det ska bli såå skönt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0