NOLLSEXNOLLNOLL

..ringer min klocka och varför gör den det en söndag? Jo för jag ska va på jobbet runt sju.. heeelt fel!!!
Lördagar har jag inte så mycket emot att jobba men det verkar som min kropp är inställd på "förr i tiden" för söndagar för mig är heliga på nåt sätt. Man ska HELST äta en stoooor frukost tillsammans med familj och sen resten av dagen ska man göra sånt som bara görs på söndagar.. kratta löv i trädgården medans barnen springer och kastar sig i lövhögen, mannen kör och tankar och eventuellt tvättar bilen, med siig hem har han SÅKLART kvällsposten med bilagor =)
Tillsammans lagar vi allihopa en god söndagsmiddag som vi äter redan typ fyra-fem-tiden för efter det ska man hinna gå ut en runda också, bara va liksom... SEN på kvällstimmarna, till nyheterna, dricker vi kaffe och äter nån kaka jag hunnit baka under dagen.

SÅ VILL JAG ATT MIN SÖNDAG SKA SE UT =) inte att jag ska behöva gå upp sex för att jobba hela dagen och inte hinna baka.... mycket dåligt!

Ha en störtskön söndag ni andra iallafall och föreställ er er favorit-söndag =)

KRAMBANAN

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi som är hemma med våra barn idag har bara skrikiga bråkiga barn som inte kan va ute o leka för det regnar för mycket!!! ( o karlen i huset ligger på soffan)

Så njut på jobb du missar inget idag...

2010-04-04 @ 10:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0