MÅNDAG?

Är det måndag det ska föreställa?

Jag tycker mer det känns som söndag, eller nån annan dag som inte ens finns.. konstigt bara!

Jobb står på schemat och jag vill inte. Tycker allt känns lite sådär extra tråkigt idag.
Men jag vet också att har jag bara väl kommit upp på jobb så brukar det släppa, finns ju ändå en del kunder som är glada och kan smitta av sig.. finns faktiskt inte bara sura kunder, men dem är många =)

Sömnen har blivit hyfsad i natt, tror inte jag har störts av nåt speciellt, mer bara att jag typ vaknat och undrat var jag varit. Tar väl lite tid även för mig att ställa om..

Jonas och Vilmer körde runt halvnio igår tror jag och då la jag mig i soffan och nästan somna, visste inte vad jag skulle hitta på för att hålla mig vaken.. men när klockan va kvart i tio gick jag och la mig, och somna på studs! Fick sms när klockan va lite över tio men det har jag inte märkt =)

Nåja, måndag va det ja!

Vilmer kommer efter jobb och ikväll ska vi bara precis titta på Pippi och mysa.
Man saknar honom så man håller på att bli fullständigt galen när han inte är hemma, man blir rastlös på ett konstigt vis när man inte har ett barn att lyssna på eller leka med eller mysa med.. vad ska man göra liksom?
Nä, jag kommer HELT KLART att bli en sån som pratar med sig själv =) jag är sällskapssjuk och är inte V hemma får jag ju snacka lite med Mia =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: jonas

du får bli polare med grannarna =)

2010-04-06 @ 00:44:33
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0