LÅNGFREDAG

Idag är det långfredag och hittills har den gått ganska sakta så det stämmer väl..

Vilmer sov enda till kvart i nio i morse och det va looovely för jag har sovit som en p..t rent ut sagt!!
Täcket jag har är sjuuukt varmt så jag har typ gått ner 18 kilo för jag svettats i natt, Jag har dåligt med kuddar i sängen så jag kan inte lägga så många runt Vilmer som jag skulle vilja, för att undvika att han ramlar ner, så man har sovit spänt för att ha koll på honom också och DESSUTOM har en brandvarnare flippat ut, precis som när dem har dåligt batteri (vilket denna inte ska ha för det är nytt) så har den pipit HELA natten och va kan det ha varit.. typ var femte minut eller nåt.. har väl inte vaknat varje gång men ändå ofta, och det räcker!!
I morse pep den inte så jag trodde först det va min hjärna som spökat, för det kan den om den vill =) men nu har den börjat igen så nu ska den ryckas ner med våld!!

Vi har varit ute en sväng i vårsolen med Malin och Silas, men trots sol så har jag frostskadade fingrar nu.. riiktigt kallt! Och thanks to Malin tog jag inga vantar för det "behövs inte, det är varmt" joo eller hur!!

Jag ska hitta kamera och den där andra sladden så ska jag försöka ta lite bilder här.. (nångång) just nu känner jag mig för trött för att ens lägga mig ner och vila med Vilmer.. och ovanpå allt är det dessutom jobb hela helgen.. ööööee!
Både imorgon och på söndag ska jag gå upp sex....... lets hope for lite bättre sömn!

So long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0