KOKO

Ja alltså.. nu har jag jag nyss jobbat och vet ni vad jag fundera på på jobb?

När jag skulle returnera kvällstidningarna såg jag att där va såna bilagor med tvprogrammen i, och jag tänkte: en sån ska jag nog ha, lättare att bläddra i en sån istället för att hela tiden kolla text-tv ju..
Och sen vips så i nästa tanke så gick jag och fundera på vilka program jag skulle ringa in på måndagen som jag brukar se, och sen vilka jag brukar se på tisdagen osv osv..
I vilken tanke gav jag mig själv tillåtelse att börja ringa in program jag brukar titta på???

Nä jag tyckte hela denna upplevelsen kändes lite obekant =)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag fattar inte.. vadå ringa in program???

2010-04-08 @ 11:51:08
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Mia

dra en ring med penna runt de program jag tänkt se

2010-04-08 @ 20:30:03
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0