HÖGTRYCK I HUVUDET

Jag funderar och funderar och funderar...

Jag har köpt en säng som är utan sängram, det går inte ha nån, jag vill inte ha nån för den delen heller för tyget sängen är gjord i är så fint. Det är ett svart/grått grovt tyg som är typ bara så där jääättefint, och det finns dessutom en vadderad, hög, sänggavel att köpa till, vilket jag ska göra så fort jag får pengar (det är inte billigt att flytta har jag upptäckt =)
Men så till problemet.. jag vet-i-hundan vad jag ska ha för sängbord.. aaaaaa det är jättejobbigt! Vill verkligen ha nåt bra, som ser snyggt och simpelt ut, men som också inte kostar tre millar..

Vilket huvudbry..

Kommentarer
Postat av: Jenny

kunde de inte va typ fint o köpa nått svart sängbord???

2010-04-07 @ 09:17:34
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Marie

Inredning är kul, men kan va aningen dyrt när man väl fått "dille" på något..

Själv ska jag ha upp gardiner i lillans rum och det får väl måttbeställas pga takhöjden. Känns inte så skoj att lägga massa pengar på gardiner, det är liksom bara gardiner..?! =)



Hoppas du trivs attans bra i nya lyan iaf!

Kramen

2010-04-07 @ 13:37:43
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0