26 = 76?

Igår jobba jag till sex, sen efter det kasta jag mig rakt över min grööööna vägg och måla den vit, inte hela dock, lämnade en liten bit som ska bli lila, men sagt och gjort så insåg jag plötsligt att klockan va nio och att jag inte ätit mer än en bulle på hela dagen, max fick det bli =)

Trött va jag efter jag ätit men tyckte ändå att jag kan inte lägga mig halvtio när jag börjar hyfsat sent imorgon (tio) och sitter för första gången ner mer än fem minuter denna helgen.. så jag satt uppe lite.. lite blev till halv ett och nu idag är jag dödare än dödast! Tackar tackar!

Är 26 det nya 76 eller? Kan man inte längre sitta uppe till natten bara för man fått barn, måste man liksom alltid va trött och gå och lägga sig jättetidigt? Hur rolig känner man sig? Medans andra gärna tittar på en film runt nio (eller senare) så får jag börja titta på min vid sju för sen är jag ap-trött och bara blir typ medvetslös.. tips på hur jag ska gå till väga för att bli lite mer... levande om kvällarna efterlyses =) koffeintabletter kanske =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0