Tisdag!

Gårdagens första arbetsdag gick bra! Det gick fort och jag tyckte inte det kändes så illa som jag trodde..
Igår INNAN jobb hoppades jag på det skulle bli kul men tänkte samtidigt att "det är bara som jag tänker nu, när jag väl står där så känns det som jag bara varit borta en vecka" och vips så känns allt lätt tråkigt och slentrian igen.. MEN så va det inte =)
Nä det va kul och ganska skönt att få komma tillbaka "på riktigt" och ha koll på läget, ha koll på varenda liten vrå som ska städas =) mihihi =)

Idag är det jobb ikväll så nu är vi redo för lite mysig höstfika med Malin och Silas! Jag är duktig sugen på att sitta ute med en varm kopp te! Det ser sådär vinterkallt ute när man tittar ut =) men så är det säkert inte det....

Imorgon är det också kväll som gäller på jobb så då tänkte jag att jag och Vilmer skulle ha en riktig riktig mysmorgon.. Välling i sängen, pyjamas flera timmar.. ja ni vet! Det kan vi väl va förtjänta av..? Nu uppskattar man ju dem lediga stunderna på ett annat sätt (säger jag som jobbat en dag, hahaha) =) Fats jag vet ju att jag ska jobba fler nu =)

Nä nu får jag lägga på ett kol så Malin inte dör av hunger!

Har förresten lyssnat på Aquas skiva hela morgonen.. tro det eller ej.. och den va faktiskt ganska okej! Har aldrig gillat dem, bara några få enstaka låtar, men denna skiva va faktiskt.. BRA (förutom Barbie girl och dem klassiska, dem gör mina ögon svarta..)

Ha en bra dag, det ska jag =) Onödigt att ha en dålig ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0