Back at work!

Så ja, då va man tillbaka på sin heltidstjänst på Statoil =)
Nu är man inte längre mammaledig.. Nä utan nu är man istället en arbetande kvinna (vilket jag även varit under mammaledigheten) som lämnar sin goa son på dagis och tycker allt känns kluvet =)

Jag va trött på att va mammaledig och behövde göra nåt annat, som inte bara innefattar barn. Och det ska fortfarande bli skönt, så det är inte så jag menar.. Det känns bara så konstigt att jag plötsligt är (nästan) 25 och jobbar och har barn på dagis.. Det va inte vad jag hade tänkt mig riktigt för några år sen men livet kan vända fort.. Och Vilmer är här =) min goding!

Nu ska han va på dagis hela dagarna utan mig =( Nja.. riktigt så farligt är det vä egentligen inte.. Han ska va på dagis 10 dagar på en månad, inte mycket.. och tur är ju att jag dessutom jobbar kväll.. Då kan jag mysa med honom hela dagen först.. (önsketänkande) =)

Nä nu ska vi cykla till dagis och sen vidare till arbetet =) man får ju inte va sen.. Undrar hur detta ska gå nu.. vi är ju inte så bra på det där med att hålla tider direkt..
Egentligen ska man väl tacka Han där ovan att man börjar så pass "sent" som man gör.. tänk om man skulle börjat sju, stackars påg!

Nä ha en underbar dag, det ska jag =) (har dessutom sovit NIO timmar så jag är helt utvilad) =)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM =)

Kommentarer
Postat av: Kollegan

härligt med arbete.. Promenad ikväll???

2009-09-14 @ 12:42:33
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0