What to do people?

Jag är så trött så trött så trött! Alltid är jag trött.. känns nästan konstigt! Känns nästan som att jag börjar bli utmattad liksom! Vad f-n ska jag göra?
Det är så tråkigt att va såhär trött hela tiden, det är liksom ännu mer tröttande på nåt sätt.. Man blir trött på att va trött!

Och nu måste jag gå och byta bajsblöja..

Och detta skrev jag i morse.. Nu hade jag precis skrivit dagens inlägg men som av nån anledning bara försvann.. Kan man loosa sin mind för mindre???

Berätta iallafall om en klocka jag ska köpa så den ska jag försöka hitta på bild nu..

Nä hitta ingen bra.. får visa när jag fått den istället..

Nu är jag så sur för all text försvann så nu vill jag inte skriva mer.

Ska jobba snart så vi hörs en annen dag =)

Hej


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja varför denna trötthet som aldrig riktigt vill försvinna!? Kan det va dom söta små barnens fel??

2009-10-14 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0