Ur funktion!

Ja, vår dator har varit ur funktion nu i ungefär en veckas tid.. Det är jobbigt när det händer! Jag får ju facebooka via mobilen, och hur lätt är det egentligen =)

Det börja nångång i förra veckan, när man skulle öppna internet så bara stängdes det ner av sig själv. Allt annat på datorn har fungerat som vanligt, men internet har inte gått att gå in på.
Och jag måste ju såklart tillägga att jag är inte världens mest begåvade när det gäller datorer =) No thats true!

MEN jag fick hjälp idag. Jag fick ett tips om att kolla antivirusprogrammen och det gjorde jag. SÅKLART va där ju givetvis dela av det som var inaktivt. Jag uppdaterade allt och vips.. DET FUNGERAR =) HAPPY HAPPY!!

Idag har jag varit hemma med Vilmerpilmer, han va lite febrig igår. Men icke idag =) han har mest busat och levt rövare med sin mor =)
Jag stannar såklart hemma med honom om han är sjuk, det är inte så jag menar, men det har varit fruktansvärt frustrerande att inte få jobbat idag.
Vi håller ju säkert som bekant på att bygga om i vår lilla statoil-shop =) och det är så kul! Jag va med förra gången och vill ju såklart va med denna omgången också. Njä, jag kommer ju inte av mig så värst mycket bara för jag är hemma en ynka dag, men ändå, jag ville verkligen jobba. Det har ju givetvis hänt som mest idag också.. OCH det har inte hjälpt ett dugg att kära Jenny har skickat sms typ HEEELA tiden =) och frestat mig =)
Men imorgon, då ska jag få jobba =)
Det är kul att kunna längta till jobb =)

Är nästan nyss hemkommen från en långpromenad med Jenny. Det är ju bara så skönt att få gå i det underbara regnet!! Va helt genomblöt när jag kom hem, men ack så skönt det är när man är varmt klädd, I love it!!

Jag tror jag har gjort en superkorkad grej idag..
Jag har nästan enda sen Vilmer föddes velat ha ett par såna här morgonskor, ni vet i fårskinn, och nu när han springer runt här mycket tyckte jag det va dags..
Men nåt ja förmodligen förträngde vid tillfället när jag betala dem va att han är ju så jäkla varm av sig.. Nä, inte direkt jättesmart! Så fort han får i foten i dem blir han ju givetvis jättekallsvettig.. och hur mysigt är det i såna luddiga skossor? Då är det ju bättre med strumpor, det brukar ju mer hålla en torr!
Men nu står ju dem här små söta fårskinnsmorgonskorna här så sött.. jag kan ju inte lämna tillbaka dem.. =)
Aa, det får ses som utslängda pengar eller vad som helst.. det är ju Vilmers morgonskor, sen att han inte kan använda dem hör ju egentligen inte till saken =)

Nu är det snart dags att hoppa ner i loppelådan! Ju tidigare jag somnar desto fortare blir det jobb =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0